5 Kasım 2011 Cumartesi

Mim: Konusu Olan Şarkılar

Pembe Kereste beni mimlemiş. Mim konusu da konusu olan şarkılar.

Müzik dinlemek pek çok insanın olduğu gibi benimde en büyük tutkularımdan biridir. Ve bu konuda kesin bir zevkim yoktur. En sık dinlediğim tür pop ve rock ama her telden dinlerim. Mp4'ümde pop, rock, arabesk, halk müziği, sanat müziği, opera, klasik, metal vs vs akla gelebilecek her türden parçalar mevcuttur ve hepsinden çok sevdiğim en az 2-3 tane vardır.

Nocturne: Eurovision birincisi mi ne olmuş katıldığı sene. Ben ilk olarak 2008 yılında dinlemiştim. ÖSS'ye hazırlanırken dershanede Felsefe hocam dinletmişti. Kendisi askere gitmeden önceki en son dersini işliyordu bizimle. Ama bu sefer sunumlar izletip bu tarz parçalar dinleterek. Bu parçanın fon müziği görevini gördüğü sunum yetişkinliğin zorluklarından bıkmış bir insanın, çocukluğuna özlem duyan bir insanın " yetişkinlikten istifasını " konu alıyordu. Ve bende o gün ilk defa acı bir gerçeğin farkına vardım. Bende çocukluğumu fazlasıyla özlemiştim. Ve o günden beri ne zaman çocukluğuma dönmek istesem, ne zaman yetişkinliğin şartlarından bıksam, ne zaman kaçıp bir yerlere gitmek istesem, ne zaman sadece " kafa " dinlemek istesem aklıma bu şarkı gelir ve bu şarkıyı dinlerim. Her dinlemem de de farklı yerlere giderim...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...