29 Ağustos 2014 Cuma

Yoruldum.

Başlığı görüp kanmayın her ne kadar çok seviyor olsam da Sıla'nın Yoruldum şarkısıyla ilgili bir post değil bu.

Çooookkk sevdiğim (!) işimde bir haftayı daha bitiriyorum. Şimdi hesapladım da tam tamına 80 hafta olmuş. Vay be. Bu 80 hafta içerisinde en az 80 kere istifa etmeyi düşünmüşümdür herhalde. İşin asıl acı tarafı benim için en iyi ihtimalde bu işte çalışmaya 260 hafta ( 5 yıl ) daha devam edecek olmam.

14-15 aydır devam eden köklü, zor bir projemiz var. Ben projenin katılımcısıyken birden yöneticisi olarak buldum kendimi. Elimden geldiğince de yönetmeye çalıştım. Övünmek gibi olsun, hem Müdürümden, hem Üst'ümden, hem projenin diğer çalışanlarından hem de danışmanlardan en ufak bir olumsuz eleştiri bile almadım. Hepsi bu işi çok iyi yaptığımı söylediler ( sanırım bu postta daha güzel bir cümle yer almayacak ). Ancak ben artık ÇOK YORULDUM!!! Düzensizlik, inançsızlık, insanların çalışmak istememesi, kaytarmaya bakması, disiplinsizlik ve her şeyden önemlisi danışmanların ekstra yetersizliği ve bizi yoluncak kaz olarak görmesi beni çok yordu. Uykularım kaçtı, nefes ritmim bozuldu, gözlerim bozuldu, vücut direncim azaldı vs bir sürü olumsuz şey yaşadım. Her şeye rağmen olumlu düşünmeye çalıştım ama OLMADI! ( Benim için en iyi ihtimal bu şirkette 5 sene daha kalmak iken nasıl olumlu olabilirim ki? )

Bu kadar ya. Bu postu yazmaya başlarken kafamda çok şey vardı. Çok uzun bir post olacaktı ama sanırım yazmak iyi geldi. O yüzden burada bırakıyorum.

Bye...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...