8 Aralık 2011 Perşembe

Dün&Bugün

Aslında bunları dün yazacaktım ama dün çok da sağlıklı bir ruh halinde değildim. Efenim İstanbul'da yaşayanlar yada haberleri takip edenler İstanbul'da dün nasıl bir yağmur yağdığını bilirler. Ve ben bu yağmuru sevmeme rağmen, bu sefer kızdım. Kendime de kızdım, son dersin ikinci yarısına girmemeyi düşünürken ne bok yemeye girdiysem! Gerçi girmeseydim o zaman yağmura yakalanır mıydım onu da bilmiyorum ya neyse. Okulumun girişinde 15 dk falan bekledim yok dinmiyor yağmur. Gazaan mübarek olsun Sparrow diyerekten çıktım yola. Defteri başıma tutarak yürümeye başladım. Defterim yamuldu çatladı!

Bak yağmur, tamam seni seviyorum, yağdığın zaman mutlu oluyorum ama böyle de olmaz ki! Ne demiş Şeyh Edebalı " Sevildiğin yere sık gidip gelme, kalkar muhabbetin itibarın kalmaz " bu sözü bilmiyor musun sen? Ve son olarak markafoniden aldığım, %80 indirimi görünce balıklama atladığım ve modelini şeklini zartunu zurtunu çok sevdiğim saatimle uğraşmayı bırak! İkinci kez su geçirmesine sebep oldun, üçüncüsünde bozuşucaz ona göre!

Gelelim bugüne. Bugün best friendlerimden birinin doğum günü. Okulda pastasını kestik, kutladık falan. Kısmetse yarın akşam için daha güzel bir organizasyon planlıyoruz. Doğum günün kutlu olsun dostum, iyi ki varsın diyor kendimle ilgili kısma geliyorum. Ay çıkmadan benimde doğum günüm var. Ve ben yarından itibaren okulda değilim. Ay sonunda zaten finaller başlıyor. Neyse doğum günümde okulda olmucam yani. Bunu bilen bir arkadaşım, sağ olsun bana bugünden doğum günü hediyesi almış. Daha doğrusu dün aldı, bende gördüm ve bana olduğunu tahmin ettim. Bugünde anlamayayım diye kendini kastı ama nafile :D

Çok teşekkür ederim canım arkadaşım, dostum sana. Ama benim kedilerden nefret ettiğimi bilmiyor muydun ki bana tahtadan yapılmış kedili bir şey aldın? Hemde bir tane değil,üç tane kedi var.

20 yorum:

Lô - Lâ dedi ki...

guler misin aglar misin : )

Hem sikayet etme, bu memleketin neredeyse (yil bazinda) 80 % yagmurla geciyor .. no complain allowed !!

crazywomanrosemary dedi ki...

Geçmiş olsun..İSTANBUL' UN YAĞMURU BAŞKADIR..;)

PS;Geçenlerde demiştin ya..yanına ıslanacağın bir hatun alsaydın hiç zoruna gitmezdi bu durum..tekrar nice yaşlara diyorum.SEVDİKLERİNLE VE SEVENLERİNLE BİRLİKTE..

Sparrow dedi ki...

Lô - Lâ, şikayet ettiğim yok ama saatime yazık oluyor :p

crazywomanrosemary, sağ olsun yalnız o arkadaşım beni göremeyeceği için hediyesini bugün verdi diye sen bugün kutlayamazsın bak açık açık yazıyorum 19 Aralık doğum günüm. O zaman kutla ben de o zaman teşekkür edeyim :p ayrıca evet yanımda birlikte ıslanacağım bi hatun olsaydı çok daha farklı olabilirdi ki bu yetmiyormuş gibi dün bi erkek arkadaşla birlikte ıslandık. neyse devamını anlatmıyım :p

öyleyse İstanbul'un yağmuru başkadır diyen herkese...

... Akşama doğru azalırsa yağmur
Kız Kulesi ve Adalar
Ah burda olsan çok güzel hala
İstanbul'da Sonbahar...

Larien dedi ki...

kedi miiiiiii! böğk ay nasıl dost o öyle insan dostum dediği insana kedi mi alır be :P

yağmur candır Sparrow, laf yok ona!

Sparrow dedi ki...

Larien, sen misin yağmura candır mandır diyen? Kaç kere şemsiyeni benim zorumla kapattığını unuttun mu? Arkadaşıma benim kedilerden nefret ettiğimi bilmiyor musun dedim gerçekten bilmiyordum ver değiştireyim dedi. sanırım yarın gidip ben değiştircem de ne alsam yerine diye düşünüyorum :D

Kırmızı Başlıklı Pollyanna dedi ki...

bak ben sana bi ara kedilerimi anlatayım bence :D

Sparrow dedi ki...

Kırmızı başlıklı pollyanna, hiç almıyım :D

kibritci kız dedi ki...

hayatımda gördüğüm en kötü ikinci hediye . birincisini arkadaşıma sevgili adayı almıştı paraşüt büyüklüğünde bir şemsiyeydi . üstelik ben kedileri inanılmaz seviyorum ama bu objeyi sevmedim. at gitsin haa balkona koy balkon süsleme moda bu aralar :)

bir de eskiden sabaha karşı dizlerim bacaklarım bir ağrırdı ahaa derdim yağmur yağacak veya havalı kapalı olacak bir bakardım yağmur lık lıkkk yağıyor. o yüzdende değil aslında ben oldum olası yağmuru sevemedim .


ben yağmuru sevmiyorum işte yaaa zorla mı !

ayrıca doğum gününü şimdiden kutluyor finallerinde başarılar diliyorum :)

Larien dedi ki...

Ha tamam o zaman iyi bi dostmuş :P kedi demeyin bana uleynn!

Of Sparrow gıcıksın, o günlerde kesim saçım bozulmasın diye istememişimdir şemsiyemi kapatmak bi de üşüyorum yani. Yağmuru seviyorum ama şemsiye altında lalalalalaaa

Sparrow dedi ki...

Larien, saçın bozulmasınmış sanki bi süsü vardı saçının thriller provasına gidiyorduk bozulacağı Allah'ın emriydi bırak bu işleri :D ayrıca gıcıklık senden bulaştı bana hıh

Kibritçi, teşekkür ederim :) yalnız yağmuru sev sen. Ankara'da yağmur güzel olmayabilir ama İstanbul'da İstiklal Caddesi'nde, Üsküdar Sahil'de falan yağmur fazlasıyla güzel oluyor :) İstanbul'a gel gezdirelim seni. Hem Larien'le aramızdaki kavgada taraf değiştirirsin böle bişey olursa bence " anam ben bu tipsiz kızı mı desteklemişim ayıp olmuş sparrowa " :p

Sparrow dedi ki...

Kibritçi kız, son olarak senden de erken kutlama kabul etmiyorum doğum günümde kutla hıh :P

crazywomanrosemary dedi ki...

Ben seneye orada olacağım sanırımsam..çağırıyorlar davete katılmamak mümkün değil..:))

Sparrow dedi ki...

crazywomanrosemary, orada olucam derken? İstanbul'a gelicen?

crazywomanrosemary dedi ki...

OCAK ayında gezmeye gidicem..birde ziyaret ..:))

Larien dedi ki...

İstanbul'a gelin hepiniz, burda yaşam var, trafik var, havakirliliği var ama eğlence de var falan diyomuşum :P

Kipritim bence seni görünce ay az bile yanında olmuşum Larien'in dicek olum, sen ne diyon yea? :D

Sparrow dedi ki...

bu arada ben bu kedi hediyesini İstanbul temalı bir duvar saati ile değiştirdim çok güzel oldu :D

İstanbul'a gelin, Ortaköy'den boğazı izleyin ( kimsenin canı çekmesin diye yenmesi gereken şeyleri yazmıyorum ) Salacak'tan Kız Kulesini seyredin bir de bunlar yetmiyormuş gibi Çamlıca'dan İstanbul'u izleyin ondan sonra burdan bi daire kiralarsınız herhalde :D

crazywomanrosemary dedi ki...

5 gün geçirmişim..özür..yeni yaşın kutlu olsun nice yıllara sevenlerinle ve sevdiklerinle..

Sparrow dedi ki...

crazywomanrosemary, kimisi erken kutlar kimisi geç kutlar ama neyse sağ ol yine de hatırladığın için :)

crazywomanrosemary dedi ki...

8 Aralaık ta olanı kabul etmemiştin..sonrada ben bloğa geç girdim..artık 24 aralık taki geçerli olsun hı ! ;)

Sparrow dedi ki...

crazywomanrosemary, geçerli geçerli merak etme :) çok teşekkür ederm :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...