24 Ekim 2011 Pazartesi

Bir Kitaptan / V

Kimseyi değiştiremezsin hayatta.
Ve kimse için de değişmemelisin.
Kimliğini kaybettiğin an, yaşamını çöpe attın demektir.
İstemediğin sürece, hiçbir şey için ödün vermeyeceksin.
...Çünkü gün gelir, verecek hiçbir şeyin kalmaz.
Her şeyi sen istediğin için yapacaksın, başkası senden istediği için değil.
Ve sen, sen olarak kaldığın sürece senin yanında olanlar da mutlu olacaktır.
Bırak hayatına eşlik etmek isteyenler gelsin seninle.

Yolun bitimine kadar gelmeleri şart değil.
Herkesin gidebileceği bir yol vardır.
Sen yeter ki, yanında yer almayı bil.
Ne sen kimse için mecburi istikametsin, ne de bir başkası senin için...
Seninle gelmek isteyenleri yanına al.
Belki beraber daha çok şey katabilirsiniz bu hayata.
Yanındaki seni mutlu ettiği sürece kalsın hayatında, zorlama kendini.
Hayat rahat ve anlayışlı insanlarla
Ve hayat hak ettiği gibi yaşandığında güzel...

Ve unutma; aynı dili konuşanlar değil aynı duyguyu paylaşanlar anlaşabilir...




12 yorum:

Adsız dedi ki...

cok guzel ve cok dogru.

G R İ ❥ dedi ki...

pisiyorsun jackie ..
sen pisiyorsun !

DOREMİ dedi ki...

Ne güzel öğreti dizeleri..aynen denilen gibi..kendin için "kendin" olarak kalmalısın..

Sparrow dedi ki...

@ mon clementer: bence de hayatın gerçekleri falan filan. ama hangi kitaptan olduğunu bulamadım nette gözüme ilişti. Sen biliyor musun hangi kitapta geçtiğini bu sözlerin?

Sparrow dedi ki...

@ Lô - Lâ: umarım pişme'yi olumsuz manada kullanmıyorsundur :)

Sparrow dedi ki...

@ crazywomanrosemary: hepimizin uyması gerekenler bunlar. ama ben anca yazabiliyorum, paylaşabiliyorum ama uygulama aşamasında hep sıkıntı çekiyorum. kendim için değil de başkaları için yaşıyormuşum gibi davranıyorum çoğu zaman. umarım bu davranışlarımdan en kısa zamanda vazgeçebilirim. Bu arada sana da sorayım. Sen biliyor musun bu sözlerin hangi kitapta geçtiğini?

DOREMİ dedi ki...

Mecburi İstikamet
Nurdan Beşergil
(Can Yayınları / Roman Dizisi) olabilir mi?

DOREMİ dedi ki...

Birde Bukowski den çıkar böyle güzel öğretiler..ama yine de emin değilim..:))
Bak şimdi sormayacaktın bunu bana takarım şimdi acaba hangi kitap diye..? :))

Sparrow dedi ki...

@ crazywomanrosemary: benim takıldı senn de takılsın banane :D sen mecburi istikameti oku eğer orada geçiorsa söle bana ok? :p

lirean dedi ki...

bişi diycem, senle gelicek kimse yoksa napıcaksın peki? onun cevabı yok yazıda..

Sparrow dedi ki...

@ Lirean: tek gidiceksin. illa birisinin eşlik etmesi gerekmiyor..

DOREMİ dedi ki...

gene sessizsin..
hadi mimin var..:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...