13 Temmuz 2011 Çarşamba

Pardon temiz kağıdımı aldınız daha neyimi soruşturuyorsunuz?

Tam tamına iki hafta önce Eczacıbaşı Ekom şirketine staja başlamak için evraklarımı götürdüm. Evrak teslimi yaptığım kişiler beni orada diğer personellere " yeni stajyerimiz " diyerekten tanıttılar. Görüşme sonunda prosedür olarak genel müdürlük tarafından bir haftalık bir güvenlik soruşturması yapılacağını söyleyip, eklediler " haftaya bugün başlayacakmışsın gibi hazırla kendini "

Bir hafta doldu aranmadım ben aradım hala haber bekliyoruz dediler. Bir hafta daha geçti hala ses yok ben ikinci kez aradım yine aynı cevap hala haber bekliyoruz. 2 hafta geçti bende hala boş boş takılıyorum. Öğlene kadar uyuyup sabaha kadar oturuyorum vs vs.

Zaman geçmiyor...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...