4 Temmuz 2011 Pazartesi

Alışveriş mi??? Yoooo, Hayyyııırrrrrrrr!

Bütün kızlar neden alışverişi sever? Ve neden bütün erkekler nefret eder?? Kesinlikle XX ve XY kromozomlarıyla alakalı bir şey bence bu.

Bugün yaklaşık bir buçuk aydır görmediğim bir arkadaşım Forum İstanbul'da buluşalım dedi. Eyvallah dedim. Bu kızın yarın mezuniyet şöleni var, kep atacak havaya sonra kendi kepini yakalayamayıp başkasının kepiyle geri dönecek bugün ne diye dışarı çıkıyorsun otur evinde dimi? Yok! Alışveriş yapası gelmiş. Bende saf saf 1,5 aydır beni görmediği için beni göresi gelmiş diye düşünmüştüm. Önce 2de buluşalım dedi, sonra 2,30'a çekti. Bendeniz kimseyi bekletmeyi sevmediğim için 2,30'dan önce Forum İstanbul'a ulaştım. Kendisine bir 7 dakikalık gecikme payı tanıdım ve 2,37 de aradım arkadaşımı. " 10 dakikaya oradayım " dedi. Ben 10 dakika bekledim hanfendi piyasada yok. Neyse uzatmayalım hanfendi tam tamına 3,06 da geldi ve beni 36 dakika bekleterek bu alanda 2. insan olma başarısını gösterdi, tebrik ediyorum kendisini. ( Birinciliği 5 dk ile kaçırdın ama merak etme birinci de senin yakın bir arkadaşın )

Ben bekletildim diye o kadar laf sayarken meğerse bunun işkencenin başlangıcı olacağını anlayamamışım. Önce yemek yiyelim dedi arkadaşım. Sipariş verdik bide baktık ki arkadaş kartını evde unutmuş. Neyse yemek yedik tekrar arkadaşımın evine gittik kredi kartını almaya. Oradan da yakınlığından ötürü Marmara Forum'a geçtik. Meğerse benim canım arkadaşım, biricik dostum deneme odalarına girdikten sonra yarım saat çıkmamaktan büyük zevk duyan birisiymiş! Ben bunu çok yorucu bir şekilde öğrendim. Ama neyse ki " girmediğimiz mağaza kalmadı " diyemiyorum çünkü gerçekten mağazaların hepsine girmedik. Alışveriş, bir şeylere bakıp seçip " bu sana yakışır/yakışmaz/güzel değil/ dekoltesi fazla/ çok açık/ eteği çok kısa / bu renk güzel/ bu plaj işi/ bu yaşlı işi vs vs " diye laf söylemek yada bu konuşmaları yapmak çok koymuyor da bir kızın deneme odasından çıkmasını beklemek insanı her türlü ağaca çeviriyor ee etrafta su da yok!



Ve tuhaftır ki günün devamında aslında arkadaşım hiç bakmadığı aklında olmayan başka bir şey alarak " tamam oldu " dedi! Ve dinlenmek için bir yere geçip bana çektirdiği alışveriş işkencesinin karşılığı olarak pasta ve çay ısmarladı arkadaşım, kesene bereket :)

Seneye benimde mezuniyetim olacak o zaman görürsün sen. Çok basit bir alışveriş olan takım elbise alma işini nasıl her türlü işkenceden daha beter hale getiriyorum gör! Hemide bir kız için!

Arkadaşım yarın kep atıyor ve mezun oluyor. Yüksek lisans durumu belirsiz. Amerika'ya gitme ihtimali var. Bir daha sık sık görüşemeyeceğimiz kesin gibi :( üzücü bir durum benim için.

Yarınki kep töreninde sonuna kadar kalamayacağım bunun için senden şimdi, yarın yada istediğin her zaman özür dilerim :( Umarım mezuniyet sonrasında gerek lisansüstü eğitimlerinde, gerek iş hayatında çok başarılı olursun dostum. Mezuniyetin hayırlı olsun, Allah yolunu açık etsin...

5 yorum:

Adsız dedi ki...

o nasıl bi arkadaşmış öyle ?!?! hiç acıması yokmus kardeş! :D

Adsız dedi ki...

buarada ne demek teşekkür ederim :))

Sparrow dedi ki...

aynen öle adsız hiç acımadı girdiğim bütün kadın giyim mağazalarında tek erkek bendim düşün neler çektirdi bana? :D:D

Adsız dedi ki...

işte busana bi tecrübe oldu haahaha :D

Sparrow dedi ki...

bu tecrübenin ileride her hangi bir şekilde işime yarayacağını düşünmüyorum ama saolsun arkadaşım yinede :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...