22 Ağustos 2011 Pazartesi

Bir Kitaptan...

Hayatımıza hakim olan roller farkında olmadıklarımızdır. Bizi durmadan bir yerlere götüren ihtiyaçlarımız, aslında farkına varmadıklarımızdır. Mutlu ve özgür olmak için, oynadığımız rolleri ne için oynadığımızı görmeli ve görmediğimiz ihtiyaçlarımızı su yüzüne çıkarmalıyız. Arayışımızdaki ilk engel, kendimizi tanıdığımızı, bizi nelerin motive ettiğini anladığımızı, durumlar ve etrafımızdaki insanlar karşısındaki hissettiklerimizi neden hissettiğimizi bildiğimizi farz etmek olacaktır. İlerleme kaydedebilmek için, açık fikirli olmamız gerekiyor. Kendimle ilgili gerçeği bulabilmek için, bunu zaten bildiğimi söylemeyi bırakmalıyım. Eğer ne için orada durduğunu anlamayı başaramadıysam, yolumda duran kayayı asla yerinden kaldırmamalıyım...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

"Eğer ne için orada durduğunu anlamayı başaramadıysam, yolumda duran kayayı asla yerinden kaldırmamalıyım..."
Bayıldım!

P.S. offf blogun bana izin vermiyo gidiyo adsız yorumlara izin veriyo, blogun kalbimi kırıyo bilesin!

Sparrow dedi ki...

Söz geçiremiyorum bu bloga Adsız'ı acaba ne yamuğunu gördü de sevemedi seni :p

Adsız dedi ki...

Adsızın yamuğunu görmemiş olsa gerek kş yayınlıyo, beni beni Larien'i niye engelliyooo? :'(
("Beni beni Bihter'ini"ye atıfta bulundum :P)

Sparrow dedi ki...

ben Larien'in ne yamuğunu görmüşse demek istedim zaten :D bihter dedin hatırlattın hatunu :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...