16 Ağustos 2011 Salı

Sana teşekkür edeyim mi Larien?

Dün canım arkadaşım, yakın dostum, çapraz komşum Larien'e iftara davetliydim. Gittim. Ki geçtiğimiz son 3,5 aylık süreçte beni bu 4. davet edişi. İlk ikisinde ben gidememiştim üçüncüsünden onun planları suya düşmüştü. Neyse ki dün bir aksilik çıkmadı da gidebildim. Larien benim dışında 5 arkadaşını daha davet etmiş ama biri gelemedi.

Larien'in annesi ( saolsun beni çok sever :D ) benim sevdiğim yemekleri içeren bir menü hazırlamış ( sözü vardı çünkü ) Mantar Çorbası-Nohut ( hemi de organik )- Zeytinyağlı taze fasulye-pirinç pilavı-makarna-balık. Ben özellikle nohut istemiştim. Bu sıcakta napıcaksın nohutu deme! Ben nohutu istediğim zaman dışarıda montla dolaşıyordum bugüne kısmet oldu napalım. Neyse ki canım arkadaşım yine yaptı yapacağını ve beni pide kuyruğuna soktu! ( sana ufak bir p.s: uzun yıllar sonra ilk defa pide kuyruğuna girdim, kıymetini bil :D )

Yemeğin üstüne gırgır şamata, film muhabbetleri, psikolog bir arkadaşımızdan çocukluğumuza inmesini ve bizi hipnoz etmesini isteyişimiz ama onun bizi reddedişleri, alkol&sigara muhabbetleri, benim uykusuzluk yüzünden yaptığım aptallıklar, Ramazan ayının ilk günü tanıştığım ve hoşlandığım bir kıza oruç nedeniyle yavşayamamam, köy imamı olan ama namaz kılmayan kuzenimi anlatışım, Larien ile ortak döğme merakımız ( kesinlikle yaptırıcaz Larien ama benim askerden gelmemi bekle please ),şike muhabbeti, Larien'e eski sevgililerinden ötürü söylemiş olduğum bir laf ( ki ortamda o şahıslardan birinin olması ve o şahsın tam da Larienle benim aramda oturuyor olmasıyla ona sokmuş olduğum bir laf ) içimin yağlarını eriten cinsten, Larien'in zoruyla 3 fincan çay içişim ve uykumun yaklaşık 6 saat boyunca geri gelmemek üzere kaçışı ve  canım arkadaşımın " Sahura kadar kalın " dercesine bakışlarına rağmen bu sabah karga bokunu yemeden şirkette olmam gerektiğinden gece yarısı kalkışım. Neşeli, keyifli, eğlenceli bir akşam oldu. Thank you very much Larien :)



P.S: Sahura kadar oturuyorsun madem, çalışmadığım bir günün öncesinde ya ben sana geleyim ya sen bana gel sahura kadar film izleyelim Larien :)

Ve eve döndükten sonrası: Sahura kadar uyuyamadım. 03,15 gibi sahur masasına oturdum 2 fincan çay da o zaman içtim. Geçmiş olsun! 04,45 sularında hala uyanıktım. 5 olmadan uyudum. 06,40 da geri kalktım ve servisin geleceği yere doğru yürümeye başladım. Tuhaftır ki uzun zamandır ilk defa bir sabah bu kadar dinç kalkıyorum ve ilk defa serviste uyumadan şirkete geldim. İlk 1-2 saat iyi geçti ama 10 olduktan sonra pilim bitecek hale geldi ve 11 gibi " eve gidip uyusam mı " diye düşünmeye başladım. Ve tabi o saatlerde Larien'in kıçında pireler uçuşuyordu! Neyse ki şu an öğle paydosu ve ben bunları yazıyorum + eminim ki dün gece benimle oturan hiç kimse şu an uyumuyor :)

Eczacıbaşı Ekom, Saat 13,00-13,30...

Beraber staj yaptığım arkadaşlarımdan birisinin bugün halası vefat etti :( Allah gani gani rahmet eylesin, yakınlarına sabır versin. Başın saolsun arkadaşım :(

Eve dönüşüm de beklemediğim türden oldu. Uykusuzluktan gebermeme rağmen servisle geri dönüşte de uyuyamadım. Bu akşam erken yatmayı umuyordum ama Fenerbahçe'nin maçı var ve ben yine uykusuzum :(

4 yorum:

Adsız dedi ki...

"Ve tabi o saatlerde Larien'in kıçında pireler uçuşuyordu! " kısmında ve diğer bir sürü kısımda sesli sesli kahkahalar atarak okudum Sparrow :D

Evet dövme dövme nolluurr :D (döğme mi dövme mi bilemedim tam:P)

Vee ramazan bitmeden bir de sahur yapalım gerçekten, güzel olur.

Son olarak keşke o akşam fotoğraf çekmek gelseydi aklımıza, ne kadar güzel olurdu dimi? =)

Adsız dedi ki...

Ahh ahh senin bloga da benim "Adsız" adı üzerinden yorum yapmam varmış kaderde de :D kendi kimliğimlen yorum yazmak isteyince, "Bilmemne adresiyle açmış olduğunuz oturumun bu sayfayı görüntüleme izni yoktur" diyor, bi çözüm bulursun inşallah. Keşke P.S yazmayı da akıl etseydim :P neyse artık böyle idare edicen Sparrow.

P.S. Ben Larien :D

Sparrow dedi ki...

1.si dövme değil döğme :D
2. evet fotoğraf çekineydik ii olurdu aslında gecenin bilmem kaçına kadar oturduk ama bi türlü akıl edemedin Larien ve bu sebepten ötürü ev sahipliğini notunu kırıyorum hıh :p
3. sahur davetini bekliyorum öleyse ( topu yine sna attım :p ) güzel bir filmle gelecem gülmekten .... olacak :D
P.S.: bunları yazarken aklımda bi P.S. koymak vardı ama şuan ne olduğunu unuttum ve bi türlü hatırlamıyorum biriyle konuşuyorum da msnde sanırım o kafamı karıştırdı :p

Adsız dedi ki...

1.ben demiştim :P
2.foto makinem bozuk yargısız insaf yapma :D
3.ne olacak? :P
P.S. Bi unutulmadığımız kalmıştı :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...