8 Şubat 2012 Çarşamba

14/04/2010

Kapıyı çalan aşktın sen
Farkında olmadan
Seni dışarıda bırakmak istemeyendim ben
Bilinçsiz davranarak.
Huzursuz bir dönemin keyifsiz günlerinde
Sendin huzursuzluğumu azaltan
Bendim senin kafanı karıştıran.
Kapıyı çalan aşktın sen
Ne olduğunu bilmeden
Seni dışarıda bırakmak istemeyendim ben
Kaybedeceğimi bilerek.
Huzursuz bir dönemin son demlerinde
Sendin elimi tutan
Elimi tutup bana huzur veren
Sendin beni dinleyen
Dinleyip kulak veren.
Kapıyı çalan aşktın sen
Seni dışarıda bırakmak istemeyendim ben
Sendin beni düşünen,
Düşünüp mutluluğumu isteyen
Mutluluğumu isteyip, bana tavsiye veren.
Bendim sana aşık olduğu düşünülen
Bunu duyunca sinirlenen
Ve sendin üzülen ama üzüldüğünü belli etmeyen.
Kapıyı çalan aşktın sen
Hangi kapıyı çaldığını bilmeden
Seni dışarıda bırakmak istemeyendim ben
Önünü göremeyerek.
Soğuk havada 'yanan'dın sen
Seni düş kırıklığına uğratandım  ben...
Bendim senden uzakta nefes alamayan
Sendin geceme doğan güneş
Bana gün'ü getiren.
Sendin bakışlarıyla içimi eriten
Tatlı diliyle bana neşe veren
Kişiliğiyle hayatımı renklendiren.
Kapıyı çalan aşktın sen
Kimseden izin almayarak
Seni dışarıda bırakmak istemeyendim ben
Sana dürüst davranarak...

14/04/2010

2 yorum:

deeptone dedi ki...

mimin var bende. hoş ilginç umarım yaparsın.
:)

Sparrow dedi ki...

deeptone, teşekkür ederim, bakıyorum şimdi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...