28 Haziran 2011 Salı

Grazie...

Bugün, doğum günümde bir arkadaşımın hediyesi olan bir belgesel dvd izledim. Aynı arkadaşım geçen sene de doğum günümde bana bir dvd hediye etmişti. Onu o günün gecesinde izlemiştim. Ama bu sefer hediyemi aldıktan 7 ay sonra izledim. O arkadaşıma tekrar teşekkür ediyorum benim için çok önemli olan bir konu hakkında yapılmış bir belgeselin dvdsini bana hediye ettiği için.

Madde olarak ve maddi olarak ufak bir hediye olabilir ama hayatımda aldığım en güzel hediyelerden biridir o. Ve aldığımda duygulandığım nadir hediyelerden biridir. Gerçi arkadaşım geçen sene olduğu gibi bu senede doğum günümden yaklaşık 1-2 hafta sonra takdim etti bana hediyemi ama neyse... Ben ona doğum gününde hediye almayarak nezaketsizlik yaptım. Bir sebebi vardı almayışımın bunu tahmin ettiğini umuyorum.

Bu arkadaşım bu sene mezun oldu. Bir aksilik çıkmazsa ( ki inşallah çıkmaz ) kep törenine katılacağım arkadaşımın.

Mezuniyetin hayırlı olsun arkadaşım, umarım iş hayatında üniversite hayatında olduğundan çok daha başarılı olursun :) ( burada bir iğneleme var ) Allah yolunu açık etsin...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...