7 Haziran 2011 Salı

Just live...

Şuan dinlediğim şarkıda geçen bir sözle başlamak istiyorum: Şuan rahat mısın İstanbul'da???
Ben İstanbul aşığı olan bir insanım. Yaşanması kolay olan bir şehir değil. Trafiği, kalabalığı, kirliliği ( havası, sokakları, denizleri ve hatta halkının yadsınamayacak bir kısmı ) dışarıdan dinleyenler için bu şehri cazip kılmıyor olabilir. Ama bir şey var bu şehirde ve sanırım ben fazlasıyla rahatım burada. ( şarkı bana yazılmamıştı ama dinleyen herkes cevap verebilir herhalde bu soruya )

Gezip görmek istediğim, bir süre kalmak istediğim pek çok yer var ve Allah kısmet ederse hepsine de gider, görürüm inşallah. Ama sanırım nereye gidersem gideyim kalıcı bir yer olmayacak hiçbir yer, hiçbir şehir.

Ee bu bloga en büyük tutkularımdan biri olan İstanbul ile başlamak zorunda hissettiğim için kendimi, kendime minnettar kalıyorum vs vs.

6 yorum:

Kibritci Kız dedi ki...

İstanbul bir çok insanın olduğu gibi benim de en sevdiğim şehirdir. lakin öyle zor bir şehir ki ... trafik , tuhaf insanlar , hayat pahalılığı ve daha bir çok şey . yani güzelliğini yaşarken insandan o kadar şey alıyor ki . pavyonda çalışan bir konsomatris gibi . eğleniyorsun mutlusun ama bir bakıyorsun ki bir şey kalmamış elinde. bana sorsan istanbul ' da yaşamak istermisin diye çok zengin olsaydım evet derdim . şimdi ki halimle ne şam ın şekeri ne de arabın yüzü diyorum :)

Sparrow dedi ki...

her şehrin böyle yanları vardır. mesela bugün midnight in paris filmini izledim. parise bayıldım. ama parisin kötü yanlarını gösteren filmler de var. o zamanlarda paris dedikleri bu muymuş diyorum. aynı şeyler new york, barcelona, roma vs vs için de geçerli. belki yurdum içinde baktığımda istanbuldan çok daha temiz şehirler vardır. ama hiçbiri istanbul kadar güzel değildir.

yada şöyle bir söz diyelim: gülün dikene katlanması onu güzel kokulu yaptı.

ama yine de gül güldür, istanbul istanbuldur :)

Kibritci Kız dedi ki...

Sparrow ; gül bir bitkidir . İstanbul yaşam zorluklarıyla dolu bir şehirdir. ben İstanbul ' un mükemmel güzelliklerini inkar etmiyorum. sadece çok zor bir şehir olduğunu söylüyorum . ben orada yaşamak için onca zorluğa katlanamam. onun yerine arada sırada gider sevişir , sonra da gerçek şehrimle uyurum :)

ayrıca sen öğrenciydin değil mi ? bir de gerçek hayatın içine girince İstanbul hakkındaki fikirlerini dinleyelim :)

Sparrow dedi ki...

evet öğrenciyim. ben zorluklarını inkar etmiyorum ki. ama bu şehir için söylenen bir söz var: " güleni şöyle dursun, ağlayanı bahtiyar "

ben ne kadar zorlansam da istanbulu terk edemem gibi geliyor. he benimde istanbul dışında hayallerim var yüksek lisans için yada çalışmak için. belki 2 sene sonra ayrılıcam ve uzun bi süre dönmeyeceğim. ama hiçbi şehri bu kadar sevmeyeceğimden eminim. ne kadar zorlansam da salacakda oturup kız kulesini izlediğimde her şeyi unuturum, içim huzurla dolar. bu bile yeter pek çok şey için :) pek çok sıkıntıya değer :)

Kibritci Kız dedi ki...

küçük güzel çocuk seni bozmak istemiyorum :)

tamam öyle olsun :)

Sparrow dedi ki...

teşekkür ederim kibritçi kız ama boz beni, çocukluk günlerim geride kaldı :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...