22 Haziran 2011 Çarşamba

Probil mi? Akbil bile daha akıllı!

Üniversiteler kapanmaya yaklaştığında geçen iki senede olduğu gibi bu sene de yaz stajı arayışlarına başladım.
Bu süre zarfında daha önce çalışmış olduğum şirketlerin birinden bir arkadaşım bana yaz stajı konusunda yardımcı olabileceğini söylemişti. Bende kendisine CV'mi gönderdim. Buradan ona teşekkürlerimi sunuyorum gerçekten ilgilenip benim için bir görüşme ayarladı. Görüşmeye giderken tamda istediğim türden bir stajın %90 gerçekleşeceği bilgisiyle gittim. Neyse görüşmeden çıktıktan 1-2 saat sonra şirket tarafından arandım ve bana " tamamdır ya ne zaman istersen gelip başlayabilirsin " dediler. Bende doğal olarak " gelirken getirmemi istediğiniz belge var mı? " diye sordum. Beni hatta beklemeye aldı arayan şahıs. Daha sonra da ben seni tekrar arayacağım dedi. Ertesi gün aramadı, ben aradım yine ben seni arayacağım cevabıyla karşılaştım. Üstünden dört gün geçti aranmadım. Beşinci gün ben aradım bu sefer de bana " ya olmadı sen başka stajlara başvurabilirsin " denildi! Öncelikle staj ilanlara başvurmam konusunda bana izin verdiğiniz için, başvuru yapabileceğimi bana öğrettiğiniz için size teşekkürü bir borç bilirim! Bu ne amatörlüktür kardeşim! Probil siz Akbil kadar akıllı değilsiniz!

Yanarım yanarım bunlara güvenip reddettiğim staj tekliflerine yanarım. Ha bide bunu Probil Finans Sorumlusu'na sölediğimde aldığım cevap " ben sana bir problem oldu demiştim " yönünde oldu. Bana bu tarz bir şey sölemedin dallama herif!

Ve yine yanarım telefonu o dallamanın suratına kapatmadan önce küfretmediğime yanarım! Bugünden itibaren " Probil'i Kirletme, Lekeleme vs vs... " kampanyası başlatmış bulunmaktayım, hayırlı uğurlu olsun.

Neyse ki istediğim dönemde olmasa da staj yapmayı çok istediğim bir yerde, İstanbul Menkul Kıymetler Borsası'nda, staj ayarladığım için mutluyum. Bekle beni İMKB! Var gücümle geliyorum!

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...