22 Haziran 2011 Çarşamba

Sıcak, sıkıcı zamanlar...

Vakit geçmek bilmiyor. Yaz aylarını hep boş geçen zaman olarak kalıyor. Ya gezelim tozalım tamam da ben havalar bu kadar sıcakken dışarıya adım atmak istemiyorum. Ama evde boş boş oturmak da hiçbir işe yaramıyor. Kitap okusam??? Bir zaman sonra o da sıkıyor. Film izlesem ?? Piyasada izlemediğim film kalmadı. Ee oturup azıcık ders neyin çalışayım desem ( bütün bir sene çalıştığım yetmiyormuş gibi ) bu sıcaklarda o da çekilmiyor ( gerçi o soğukta da çekilmiyor ama neyse ). 1 Ağustos tarihinde Merkez Bankası'nda staja başlayacağım. Ama staja başlamadan önce merkez bankasının internet sitesindeki tanıtım videosunun izlenmesi gerekiyormuş. Uzun bir videoya benziyor. Hep izlemeye niyetleniyorum ama ne zaman niyetlensem o da sarmıyor daha vakit var diyorum. Canım mı sıkılıyor acaba???

Henüz iş de bulamadım stajda. Merkez Bankası stajı elimi kolumu bağladı. Ya ben ağustosa kadar boş boş duramam. Yok hadi fırsat bu fırsat deyip kendimi geliştirecek faaliyetlerde buluniyim diyorum dil eğitimi vs vs yada ne biliyim spora falan gidiyim diyorum sıcak havalar onları da etkiliyor.

Sıcaklardan bunaldım acilen havanın 0 dereceye düşmesini talep ediyorum! Hayat memat meselesi oldu bu artık. Kendimi Etna Yanardağı'nın lavları arasında hissetmeye başladım..



Halbuki kış ayları ne güzeldi. Isınmaya çalışana kadar zamanın nasıl geçtiğini anlamıyordum ya. Uyumak da güzel oluyordu başımı yastığa koymam yeterliydi. Sabah o sıcacık yataktan kalkmak ölüm gibi geliyordu ama başarıyordum bir şekilde. Şimdi sıcaklar uyku düzenimi de bozdu anasını satıyım.Uyutmuyor beni velet!

Arkadaşlar Küresel Soğuma'nın başlamasından yanayım. Benimle misiniz?


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...