4 Nisan 2012 Çarşamba

Allah'tan Başka Şey İsteseymişim :D

Direk konuya giriyorum. Uzun zamandır en çok dinlediğim şarkıcı Sıla. Bu sene bahar şenliklerinde hangi üniversiteye çıkarsa oraya gideceğim diyordum hep. Bir de Model Grubu'nun konserine gitmek istiyordum.

Bugün öğrendim ki bizim üniversiteye ( İstanbul Kültür ) Sıla, Kenan Doğulu ve Murat Dalkılıç gelecekmiş Bahar Şenlikleri için. Geçenlerde bir arkadaşım yolda 900 dolar para bulmuştu aynı onun para bulma sevinci gibi bir sevinç oluştu içimde Sıla'nın geleceğini  öğrenince :D Allah'tan başka şey isteseymişim dedim :D

2 yorum:

DOREMİ dedi ki...

Şenlikleriniz güzel olacak..GÜZEL bir motivasyon olur şimdiden o şenliği hak etmenin canlılığı da oluşur böylece..:))

Sparrow dedi ki...

crazy, 2 yıldır berbat geçiyordu şenlikler umarım bu sene iyi geçer :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...