11 Nisan 2012 Çarşamba

Mim - Ben Olsaydım...

Sevgili Crazywomanrosemary beni mimlemiş. Teşekkür edeyim. Mim konusu " Ben olsaydım... "

Hemen başlayayım.

Yemek olsam??? Sanırım hünkar beğendi olurdum. En sevdiğim yemektir de :D



Aylardan Eylül-Ekim ikilisinden biri olurdum. Daima en sevdiğim mevsim Sonbahar olmuştur.



Giysi ve ayakkabı olsaydım smokin olurdum hahahaha :D tabi ki bu bir espri rahat, salaş bir şeyler olurdum herhalde ya. Şimdi onun için de fotoğraf aramayacağım kusura bakma Crazy :P

Renk dediğinde tabii ki de sarıııııııııııııııııı, laciverttttttttttttttt :p


Hangi hayvan olurdum acep? Ee insanda en nihayetinde düşünen bir hayvan dimi, ben yine insan olurdum :p yok yok sanırım Golden köpeği olurdum çok tatlılar ya da aslında ayı da olabilirdim. 6 ay uyuyorlar arkadaş tam bana göre :p ya da kuş mu olsam bilemedim ne güzel uçuyorlar :p



Şu an okuduğunuz kitabın 137. sayfasından bir kaç satır yazar mısınız? Tabi yazarım.

  " Eksik parçalara gelmeden  önce yönümü belirleyebilmek için benim birkaç soru sormam gerek. " Dengede tuttuğu bu kendine güvenli tavrın, vücut dilinden aldığı izlenimler neticesinde işe yaradığını fark ediyordu. " İlk sorum: Bir ya da iki kelimeyle Dr. Ashton'ı nasıl tanımlarsınız?"
  " Tanımlayamam. O bir ya da iki kelimeyle tanımlanabilecek biri değil. "
  " Karmaşık bir adam? "
  " Çok. "
  " Herhangi ayırt edici kişisel bir özelliği filan? "
  " Bu soruya nasıl yanıt vereceğimi bilemiyorum. "


   Gözlerini Sımsıkı Kapat - John Verdon

Enstrüman denirse kesinlikle piyano ve çello derim ben de. Şu şarkıyı dinler misiniz?


Piyano: Kadınım ( Çello ), sen kocaman bir kaltaksın!
Çello: Ve ben sana ( Piyano ) körkütük aşığım.

Şimdi tek tek isim yazmayacağım, bu mimi yapmak isteyen herkes mimlidir :)

9 yorum:

DOREMİ dedi ki...

OFFFU!!Müzik hastası olarak tersten girdim harikulade! çok sevdiğim bir parçadır..Ritminde yok olurum..:)
Her nedense ALİ NAZİK GELMİŞTİ AKLIMA ONU SÖYLE DEMİŞTİM..
Sende sonbaharcısın hımm!İLK ŞARKINDA eylül de gel dir eminim.;))

özetle sevdim yanıtlarını..eee kimleri mimledin göremedim?..;))

Sparrow dedi ki...

isteyen herkes yapsın bu mimi dedim crazy, o yüzden yazmadım kimseyi :)

Eylül Akşamı'nı daha çok severim :)

Kaybolmuş Bir Denizyıldızı dedi ki...

harika bir parçaymış öncelikle ^^
cevapların da çok hoş :)

Sparrow dedi ki...

Kaybolmuş Bir Denizyıldızı, bu parça için harika dan başka söylenecek söz yok :) beğenin için teşekkür ederim, hem parçaya hem cevaplarıma :)

Kaybolmuş Bir Denizyıldızı dedi ki...

var var mükemmel var fevkalade var...
:))

DOREMİ dedi ki...

Uğramışken parçamı da dinleyivereyim dedim di..;))

Sparrow dedi ki...

Crazywomanrosemary, iyi dinlemeler :) iyi yapmışsın böyle sık sık uğra, parçanı dinle, bu tarz favori parçaların varsa benimle paylaş vs vs :p

Larien dedi ki...

hani nohuttu en sevdiğin yemek? beni kandırdın :(

Sparrow dedi ki...

Blogger'a döndün mü Larien? :P pilav üstü nohut en sevdiğim 3 yemekten biridir. sana nohut diyeli yıllar oluyor zamanla hünkar beğendi birinciliği devraldı :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...