10 Nisan 2012 Salı

Midyeeeeeeeee!!!

Bugün son vizeme de girdim. Artık okulumun bitmesine 2 ay kaldı. Son iki ay... Bu hiç adil değil, doyamadım ben üniversite hayatına...

Dün gece yatmadan önce bir arkadaşımdan mesaj aldım. Kendisiyle 16 Şubat 2012 tarihinden beri görüşmüyorduk ve bu durumdan kendisini suçluyordum. Bu hafta içinde görüşmeyi planlıyorduk. Kendisi dün gece yaşadığım ilçeye geleceğini, burada işi olduğunu ve benim yanına uğrayıp uğrayamacağımı sordu. Ben de müsait olduğumu ve uğrayabileceğimi söyledim. Kendisi mesajında bir de işinden ayrıldığını söyledi. Beklemediğim bir gelişmeydi bu ve şaşırdım. Ama sebeplerini bugün açıklayacağını söyledi. 

Bugün sınavdan çıktıktan sonra " teyze " kod adlı arkadaşımla buluştum. Dün gece mesajlaştığım arkadaşımla beni teyzem tanıştırmıştı zaten. Günün ilerleyen saatlerinde üçümüz buluşacaktık. Bakırköy'de Capacity AVM'ye gittik ilk başta teyzemle. Önce yemek yedik, sonra D&R'da biraz dolandık. Daha sonra Beyaz Adam'a geçip KPDS için bir kaç ıvır zıvır aldık. Tam o sırada buluşmayı planladığımız arkadaşımız mesaj attı. " Uyuyakalmışım, kusura bakmayın gelemeyeceğim bugün. Yarın görüşürüz zaten bundan sonra hep oradayım " diye. Biz de küfrettik tabi haliyle. Neyse daha sonra Midpoint'e gidip bir şeyler içtik ve geri dönüş yolunu tuttuk.

Teyzemin evine yaklaşmıştık ki birden ortaya midye lafını attı minik teyzem. Gebelik dönemlerinin en hayvani derecede aşermesini yaşadık ikimizde. Ama bulduk bir midyeci. Paket yaptırdık ve 20 tane aldık. Daha sonra bir parka gittik, çömdük bir banka ve midyeleri yemeye koyulduk. Hava soğuk, ellerimiz titriyor bedenimiz donma eğilimi gösteriyor ama midye aşkı daha ağır basıyordu. Minik teyzem gücünün yetmediğinden açamıyor ama midyeyi, ben açıp veriyorum. Ama bir seferinde midyeyi açamayınca benim de açamayacağımı düşündüğünden midir yoksa maksat komiklik olsun mudur anlayamadığım bir sebepten ötürü " Yeğen açılmayacak o, yemin etti! " dedi. Yemin eden midye açılmaz arkadaş! :D

Biz 20 midyeyi 2 dk gibi bir sürede bitirdik. Sonra ellerimizi silecek hiçbir şeyin olmadığını fark ettik. Teyzem de ne biçim kızsa, çantasında ıslak mendil yok! " Şurada bakkal var " diye bir yön gösterdi ve ben ıslak mendil almaya gittim. Ama orada bakkal yoktu meğerse teyzem tam ters istikameti göstermiş bana. Diğer yöne gittim ıslak mendil aldım da ellerimizi temizleyebildik. Şanslıydık ki midyelere görmemiş gibi saldırdığımızı kimse görmedi tabi bu soğukta hangi gerizekalı dışarı çıkıp dona dona parkta oturur ki? Bizden başka! Ama midyeler harbi iyiydi!



Gün içerisinde yapılan tüm harcamaları karşıladığı için çapı küçük, yüreği ve sevgisi büyük teyzeme teşekkürler :)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

hhehehehhehehhe D güzel yazmışsın yegen begendımmmmm :P

Sparrow dedi ki...

o anki halimizin bir de fotosu olaydı iyiydi teyzem :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...