3 Nisan 2012 Salı

İŞ Yatırım A.Ş. :)

Aralık 2011 dönemlerinde okulla birlikte banka gezisi gerçekleştirmiş ve İş Bankası Genel Müdürlüğü'ne gitmiştik. Şu Levent'teki İş Kuleleri'ne. Genel Müdür ve 3 Genel Müdür Yardımcısı banka tanıtım ile ilgili sunumlar yaptılar bize. İnsan Kaynaklarından Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı dahil.



Sunumlar bittikten sonra ben kokteylde tıkınırken (!) baktım ki millet İK'dan Sorumlu Genel Müd. Yard.'ı çembere almış soru falan soruyorlar. Ben de gittim sordum bir kaç soru. Sağ olsun kadın hepimize kartvizitini verip mail attığımız takdirde cevap vereceğini söylemişti.

Ben de geçtiğimiz günlerde İş Yatırım'a staj başvurusu yaptım. Ama sistem karışık ve CV'de saçma sapan bazı alanlar vardı. Ama İş Yatırım kendi hatasını fark etmiş ki " bir sorunla karşılaşırsanız şu adrese mail atın " diye bir sekme vardı. Ama benim aklıma birden Banka Genel Müd. Yard. geldi. Ben İş Yatırım İK'ya değil de direk İş Bankası İK'dan Sorumlu Gen. Müd. Yard.'a mail attım. Kadın sağ olsun, mailime cevap verdi. Başka bir mail adresi verip, o adrese mail atmamı, cevap aldığım zaman kendisine de bilgi vermemi istedi.

Ben aldığım mail adresine sorularımı yolladım. Cevap geldi, CV'm istendi. Yolladım. 1 aya yakın bir süre geçti ama cevap gelmedi. Ben de Gen. Müd. Yard.'a mail attım yine. 1 aydır cevap beklediğimi söyledim. İlgileneceği yönünde karşılık verdi. Ertesi gün de İş Yatırım İK Uzman Yard. dan " Yurt İçi Piyasalar Müdürlüğümüzden 16-28 Temmuz tarihleri arasında staja bekleniyorsunuz " içerikli bir mail aldım :)



Kısa bir süreliğine de olsa uzun vadede çalışmak istediğim bir şirkete stajyer olarak kabul edilmek beni mutlu etti. Umarım bu dönem beklediğimden de iyi geçer...

P.S. Yanarım yanarım, stajımın yine Ramazan ayına denk geldiğine yanarım. Uykulu, aç ve susuz staj yapamıyorum arkadaş!

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...