23 Nisan 2012 Pazartesi

Amacım Yok, Yaşamak Buysa...

Amacım yok, yaşamak buysa...



13 yorum:

DOREMİ dedi ki...

BAHAR SENDROMU mu uğradı buralara?...ilk kez dinledim bu parçayı...ama güzelmiş..:))

Sparrow dedi ki...

uğradı galiba crazy, bir emirgan korusu yapsam gelir miyim kendime? :)

DOREMİ dedi ki...

Mimdeki ve buradaki parçayı dinledim..umarım Emirganı gezmişsindir..:))Bak foto falan çektiysen görmek isterim üşenme emi..:))

Sparrow dedi ki...

gidemedim Emirgan'a Crazy, bir arkadaşımın evimin yakınlarına işi düşmüş o gün, yamacıma kadar gelmişken onunla ilgileniyim Emirgan'ı sonraya bırakayım dedim :) ama söz gittiğim zaman fotoğraf çekersem paylaşacağım burada :)

Adsız dedi ki...

sag ustteki tanima yuzde 90 oraninda uydugumu dusundugumden yazmak istedim.. savruluyorum farkindayim ama ne yapmaliyim bilmiyorum...

Sparrow dedi ki...

savrul gitsin be Adsız, kendini hayatın akışına bırak...

Adsız dedi ki...

:)) akista kaybolunca napicam peki..

Sparrow dedi ki...

kaybolman gerekiyorsa kaybol :)

Bu arada tanıdığım biri misin ? Bana benzediğini söylüyorsun, merak ettim :)

Adsız dedi ki...

sana benziyor muyum ya da tanidigin biri miyim bilemem...sadece iki kelime yazdim google'a ve arattim.. Bu sayfa cikti karsima, okudugum kisim sadece o an icin hissettiklerimi tam anlamiyla karsiliyordu.. belirtmek istedim sayfa sahibi olaraktan birinin fikrini benle paylasmasi hosuma giderdi cunku :)

Sparrow dedi ki...

hangi iki kelimeyi arattın peki? Ve neden o iki kelime?

Adsız dedi ki...

amacim yok... iki sorunun da cevabi saniyorum :)

DOREMİ dedi ki...

bir kez daha dinledim iyi de geldi..

Sparrow dedi ki...

iyi yapmışsın Crazy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...