11 Nisan 2012 Çarşamba

Unutmak???

Unutmak diye bir şey yok,
Sadece O'nsuzluğa alışırsın...


10 yorum:

Kaybolmuş Bir Denizyıldızı dedi ki...

kesinlikle öyle maalesef unutmak mümkün değil :/
bu arada senin bilogun olduğunu yeni görüyorum çok sevindim bulduğuma profilinde link olarak çıkmıyordu da :))

Sparrow dedi ki...

Kaybolmuş Bir Denizyıldızı, ben profilimi kontrol ettim şimdi link gözüküyor ama sanırım sen baktığın zamanlarda yoktu :) hoş geldin bloguma ve evet malesef unutmak mümkün değil, bir söz vardır çok severim " hatırlamak için zihnimiz, hafızamız var. unutmak için neyimiz var? "

Kaybolmuş Bir Denizyıldızı dedi ki...

Evet şu anda gözüküyor :)
hoşbuldum :))
çok doğru bir söz ne yazıkki ://

Sparrow dedi ki...

Kaybolmuş Bir Denizyıldızı, belki de bazıları ne yaparlarsa yapsınlar, unutulmayı hak etmiyorlardır ve biz hep onları bulmuşuzdur?

Larien dedi ki...

kimi unutmadın sen lan?

Sparrow dedi ki...

Lairen, seni seni Larien'imi :p ya arkadaşım genel olarak doğru bir söz değil mi bu? Niye benim yaşayıp da unutamadığım biri olduğunu düşünüyorsun ki? :D

P.S. Kaç tane yazım var okuya okuya bunu mu okudun komşu? Tabi kısa ya bu o yüzden kolayına kaçtı dimi :p

Larien dedi ki...

ne bileyim milletin sosyal ortamlarda paylaştığı cümleler ruh hallerini yansıtıyo da genelde o manada şeyettim.

ay evet kısa diye sanırım :P
özledim seni ama sen gerizekalı komşum olarak mesaj hakkım olmadığını bildiğin halde ne ara ne sor, insafsız seni

Sparrow dedi ki...

Larien, benim de seni özlemediğimi düşünmüyorsun dimi? Zaten full çalışıyordun bebeğim + mesaj hakkın da yoktu benim de arayacak tl'm yoktu o yüzden ulaşmadım sana yoksa insafsızlık falan daha öğrenemedim böyle şeyleri senden :p

Larien dedi ki...

o pelitten aldığın 126152614267 kilo çikolatadan bir lokma bile ayırmayan sen bana insafsızlıktan bahsetme olum :(

Sparrow dedi ki...

Larien, evimde çikolatadan başka bir şey yoktu sen komşuluk yapıp yiyecek bir şeyler getireydin ben de çikolatayla karnımı doyurmak zorunda kalmazdım hıh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...